sobota, 7 kwietnia 2018

Spring wish, outfits with SheIn


Po upalnym wypoczynku w Egipcie i odchorowaniu tygodnia przyszedł czas na wiosnę w pełnej swojej krasie. Swetry i ciepłe rzeczy już dawno schowane na dno szafy, a na wieszakach piętrzą się zwiewne sukienki, spódniczki i luźne narzutki. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was 'Spring wish, outfits with SheIn'. Stworzyłam 4 zestawy idealne na wiosnę, a także nadchodzące lato. Sprawdzające się w każdej okazji, bo uniwersalne stylizacja są zawsze najlepszym rozwiązaniem. 
Dwie pierwsze propozycje to sukienki. Kwiatowe wzory czarują mnie za każdym razem gdy na nie patrzę. Dlatego nie mogło zabraknąć ich w dzisiejszym zestawieniu. Krótka sukieneczka z koronki w kwiaty i rozszerzanym rękawem - świetny look na wieczór i do płaskich, codziennych butków. Druga sukienka to idealny weekendowy look- a weekend majowy wciąż przed Nami :) - koszulowa, w pasy, z uroczym wiązaniem i do trampek i do szpilek. 
Kolejne dwa zestawy to mieszanki. Koszula z jeansami i spódnica z topem. Koszula - moja wielka miłość od pierwszego wejrzenia. Cudowne wzory, jedwabna - ideał dosłownie do wszystkiego. Zestawiłam ją ze świetnym modelem jeansów, które są gładkie, 'czyste' bez niczego, aby nie odbierać pierwszych skrzypiec koszuli. 
Kolejny look to fantazyjna asymetryczna, spódnica w pasy w połączeniu z krótkim białym topem. W obu stylizacjach, jedna rzecz gra główną rolę, moje serce najbardziej kradnie koszula z jeansami. A Wam co się najbardziej spodobało? :) 




7 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka bardzo mi się spodobała :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta jedwabna koszula wpadła mi w oko! ;) żywe kolorki wiosną to najlepszy wybór ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)