piątek, 20 kwietnia 2018

Miejski look z pasiakiem


Która z Nas nie jest fanką pasków, pasiaków?? Ja jestem wielką, pasują do wszystkiego i na każdą okazję. Dzisiaj połączyłam dwa - koszulka z pionowymi i sweter z poziomymi. Klasyczna, błękitno biała koszula idealna do jeansów z karmelowym swetrem. Jak Wam się podoba takie połączenie?
Do tego beżowe sneakersy i szara torebka worek i lecimy w miasto :) Szybki look potrzebny od zaraz.






 Jeans Zaful    Koszula, torba ZARA    Sweter Lovelywholesale    Buty Venezia 


4 komentarze:

  1. Tobie bardzo dobrze w paskach. Mnie niestety nie. Uważam że dodają mi kg, dlatego staram się ich unikać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy outfit! Podoba mi się połączenie tego swetra z koszulą ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja. Szczególnie podobają mi się te dziurawe jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)