wtorek, 30 stycznia 2018

Spring is coming- SheIn must have


Moi modomaniacy, wyprzedaże zimowe są straszne, po prosty okropne. Czasami nie można się powstrzymać, szczególnie w moim przypadku. Mały zakupoholizm chyba powinnam mieć stwierdzony ;) Na wyprzedażach, troszkę, troszeczkę tylko zaszalałam, ale kupując głównie nowe cude na wiosnę. To, że wiosna dotarła już do mnie widzieliście już na instagramie.
Dlatego w związku z tym, wraz z SheIn przygotowałam dla Was małą- pierwszą listę 'must have' na nadchodzącą wiosnę. Wybrałam delikatne kolorki i coś czego nadal brakuje w mojej szafie- panterki! Wciąż szukam swojego ideału. Panterkowa mgiełka - idealna do jeansów i na wyjście. Beżowy sweterek z wiązaniem, który bardzo przypomina mi francuski styl. I coś ponaczasowego, czyli biała koszula - tym razem trochę inaczej ;)
Coś co mnie całkowicie oczarowało w ofercie SheIn to sukienki, a szczególnie zakładana sukienka w kwiaty, w przepięknym odcieniu zieleni. Idealna na koniec wiosny i na lato, do swetra i ramoneski! Mój HIT!

Panterka KLIK     Sweterek KLIK    Koszula KLIK     Sukienka KLIK




3 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)