środa, 31 maja 2017

Żółty płaszcz & dresy w kwiaty...


Czy widziałyście kiedyś piękniejszy kolor płaszczyka na wiosnę / lato? Cieniutki, niesamowicie miły w dotyku i do tego w przepięknym kolorku. Upolowałam go na stronie Lovelywholesale. Dobrałam do niego kontrastujący sweterek w równie pięknym kolorze- zieleni i srebrne dodatki. Mowa o jednej z ulubionych torebek od Riccaldi i baletkach. W stylizacji pojawiają się również okulary przeciwsłoneczne od eOkulary, w których także pojawia się kolor- czerwone wnętrze. Dreski, które dzisiaj pokazałam Wam w stylizacji, to jeden z ciekawszych zakupów, jakich ostatnio dokonałam, a mianowicie pochodzą z Pepco ;) Jakoś nigdy nie zwracałam tam uwagi na odzież, a jednak czasami warto, spodnie są rewelacyjne, cienkie i mięciutkie.




 Spodnie Pepco    Sweterek, Baletki ZARA    Płaszczyk Lovelywholesale    Torebka Riccaldi    
Okulary eOkulary 


12 komentarzy:

  1. Swietny zestaw! Najbardzij podoba mi się żólty plaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie i kolorowo czyli tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej spodnie super są! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie bardzo podobają mi się, świetne są te kwiatuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo odważne kolory, super sobie poradziłaś z ich skomponowaniem razem :) Wyglądasz promieniście i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dzisiaj pisalam u siebie na blogu, że ostatnimi czasy mam bzika na pukncie żółtego, a tu proszę takie cudo u Ciebie kochana :D ajććć sama dumnie nosilabym taki plaszczyk :D
    super kolory nam zaserwowalaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. interesujące połączenie i ciekawy efekt całej stylizacji. Super

    OdpowiedzUsuń
  8. niezłe połączenie kolorków :) dresiki super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Srebrne dodatki są genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zestawienie podoba mi się ta żółta narzutka

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam styl sportowy. Dlatego też bardzo często chodzę w dresach. Do pracy, na zakupy po prostu wszędzie. Teraz w weekend zdecydowałam się na spodnie dresowe moro zimowe i to chyba moje ulubione dresy w szafie ;d

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)