piątek, 29 kwietnia 2016

lakiero- mania #11 Cuccio...



Hejka lakieromaniaczki!!! Dzisiaj kolejna odsłona mojej ciągle rosnącej kolekcji lakierów Cuccio :) Dzisiaj trzy piękne wiosenne kolorki o cudownych nazwach, które wiecie, że uwielbiam: Java va voom!, Soul surfer i słoneczny Good vibration.
Jak zawsze zaczynamy od opakowania. Lakiery dotarły do mnie w przepięknych podwójnych pudełeczkach, same butelki również należą do moich ulubionych, Bardzo fajną nowością, są nalepki z kolorem i numerkiem na wieczku nakrętki, znacznie pomaga to w odnalezieniu kolorku w pudełku, szufladzie czy innej skrytce.
Pędzelek oczywiście idealny, konsystencja jest dosyć gęste, co mi ułatwia malowanie.
A same odcienie rewelacyjne, przy fiolecie zdecydowałam się na mały eksperyment z folią transferową. Swoją kupiłam w kwadratach i sama pocięłam ją na nierównie kwadraty i prostokąty, delikatnie nałożyłam ją wykałaczką na jeszcze wilgotny lakier, a na koniec dosyć mocno pokryłam całość top coat-em, który bardzo fajnie pokrył rogi folii.
Nie wiem jak Wy, ale ja tej wiosny oszalałam na punkcie delikatnych beżowych odcieni, ten z Cuccio bardzo mnie oczarował ;)

A jakie są Wasze typy kolorów na wiosnę?? ;)










9 komentarzy:

  1. ten pierwszy kolor wpadł mi w oko najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet jest cudowny! Też muszę poeksperymentować z folią, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt szkiełek super <3 Też uwielbiam zabawy lakierami ;p
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy04 maja, 2016

    Za to moj ulubieniec na wiosne to lakier z diamond cosmetics kolorek 004 classic nude, jest idealny do kazdego stroju ! : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)