wtorek, 22 września 2015

Porwane boyfriendy & koronkowa bluzeczka...



Jesienny zestaw z letnich rzeczy? Oczywiście :) Dzisiejsza stylizacja to total look skomponowany z modeli od cudownej Ani z butiku By Ana (jeansy i parka dostępne w nowej- jesiennej kolekcji). Dziurawe jeansy boyfriend-y to jeden z moich ulubionych modeli, są niesamowite, do tego zielona parka i koronkowa bluzeczka. Koronka jest taka jak lubię, grubsza i miękka :) Do całości dobrałam lordsy ze zwierzęcym motywem i bardzo dobrze już Wam znaną bordową torebeczkę od Lovelywholesale. Biżuteria w dzisiejszym zestawie to komplet bransoletek, w cudownych odcieniach, z kamieni autorstwa Iwony Piecuch :) i nowy projekt zegarka Deja vu
Niektóre modele z lata można fajnie połączyć z tymi jesiennymi, podczas letnich wyprzedaży moja szafa wzbogaciła się o kilka bardzo przyjemnych rzeczy właśnie na jesień. Dzięki temu swoją jesienna garderobę zaczęłam kompletować znacznie wcześniej.  A jak u Was wyglądają przygotowania do chłodniejszej pory roku? 






Jeansy, bluzka, parka By Ana.    Torebka Lovelywholesale    Zegarek Deja vu    
Bransoletki Iwona Piecuch    Okulary eOkulary    Lordsy ZARA





14 komentarzy:

  1. Parka jest super ! Ale najbardziej mi sie podoba torebka. Taki wyrazisty i głęboki kolor. Wow !
    Wyglądasz pięknie.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja torebka jest boska, pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylówka super. Najbardziej wpadły mi w oko spodnie są genialne. Sama muszę się rozglądnąć za podobnymi ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/blackletterbag.html
    Również zapraszam na moją stronkę na fb https://www.facebook.com/Worldbymy-224158167735513/timeline/

    OdpowiedzUsuń
  4. Parka!
    mnie się zdecydowanie najbardziej podoba parka!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię połączenie kolorów khaki i bordowego! bardzo mi się podoba ten look, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie elementy stroju podobają mi się osobno, ale jakoś nie pasuje mi połączenie takiej dziewczęcej, koronkowej bluzki z podartymi jeansami :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz, podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie! bardzo mi się podoba ta torebka, ma przepiękny kolor! no i ten zegarek :)
    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie proste, ale wspaniałe. Każdy element bardzo mi się podoba, a zwłaszcza ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja też kocham dziurawe portki :) Nawet szukam teraz jakiegoś fajnego modelu więc z przyjemnością zajrzę na stronkę :)
    Bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)