wtorek, 18 sierpnia 2015

Kosmetyki INGRID- podkład i odżywki do paznokci...




Kolejna kosmetyczna odsłona na blogu, tym razem odzywki do paznokci i podkład marki INGRID
Na początku zajmijmy się podkładem. Jest mi bardzo ciężko dobrać idealny podkład. Mam swój ulubiony marki Revelon, a każdy inny który próbowałam testować okazywał się nieodpowiedni dla mojej skróty, co skutkowało niechcianym trądzikiem. Podkład od Ingrid IdealLUMI to rozświetlający podkład do twarzy, który według mnie jest idealny podczas letniego makijażu, delikatny i subtelny. Podkreślający opaleniznę. Konsystencja jest naprawdę bardzo fajna, nie jest za rzadki, dzięki  czemu idealnie się rozsmarowuje, nie zostawia niechcianych smug. 
Lakiery- Mój manicure i pedicure nie obejdzie się bez bazy i topu. Odżywka TOTAL NAIL CARE to idealne rozwiązanie jako baza pod lakier. Ochrania moje paznokcie przed odbarwieniem, a do tego je odżywia, czego chcieć więcej? ;) Idealna jest również jako bezbarwny lakier, ślicznie się błyszczy. 
Druga buteleczka to nabłyszczacz MAXI SHINE- rewelacja. Dzięki grubemu pędzelkowi już dwa pociągnięcia wystarczą by pokryć cała płytkę, paznokcie błyszczą się idealnie! 














4 komentarze:

  1. Również mam: MAXI SHINE jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z podkładami trzeba postępować delikatnie, bo jak już wspomniano w notce, może pojawić się nawet trądzik. Sama znam dziewczyny, które przesadzały z warstwą makijażu i nabawiły się problemów skórnych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój makijaż- warstwa podkładu na twarzy zawsze jest znikoma, dlatego ilości nie jest tu problemem ☺

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)