sobota, 8 marca 2014

Demoniq...



Być obudzoną przez kuriera, jednak to uwielbiam. Wybaczam mu, to że mnie obudził, bo przyniósł mi wyczekany komplet cudownej bielizny od Demoniq
W dość sporej paczce, z adresem znajdowało się eleganckie pudełko, które delikatnie połyskiwało przy świetle.  Na wierzchu widnieje medelka prezentująca zawartość, przyznacie, że dość kuszący komplecik ;) Byłam bardzo podekscytowana gdy otwierałam pudełeczko, koronkowy zestaw był starannie złożony i ułożony wewnątrz. 





Nie wiem, czy wiecie, ale jestem wielką fanką bielizny, szczególnie tej delikatnej, koronkowej. 
Zestaw SARAH z kolekcji "With love" oczarował mnie od razu i spełnia wszystko czego oczekuję od idealnej bielizny: jest piękny, delikatny, bardzo dobrze wykonany i do tego seksowny. Koroneczka jest niesamowicie miła w dotyku, mięciutka i aksamitna. 

Biustonosz, który jest z niej wykonany, to marzenie. Koronka zakrywa dokładnie to co trzeba. Można się w nim poczuć swobodnie i przede wszystkim atrakcyjnie (co dobrze wiemy wpływa na samopoczucie każdej kobiety). Delikatne czarne kokardeczki symbolicznie zdobią cały zestaw, począwszy od biustonosza, kończąc na pasie do pończoch. 




 Wspomniane juz kokardeczki zdobią również cudne figi, które są tak delikatne, że nie czuć ich na ciele. Ich przód pokrty jest subtelną siateczką, a tył seksowną koronką. Pas do pończoch, również znajduje się w koplecie SARAH jest jego idealnym wykończeniem, dopełnia całość, podobnie jak podwiązka dodająca nutkę czerwieni.


Jestem fanką zakupów przez internet, jednak staram sie wybierać tylko polskie strony. Demoniq swoją dobrą jakość potwierdza nie tylko starannym wykonaniem bielizny czy opakowaniem, ale przede wszystkim tym, że jest w 100 % polską firmą. Bielizna Demoniq, to jedna z tych, ktore mogłabym nosić, bez niczego innego na ciele. Jestem przekonana, że każda z Was znajdzie coś idealnego i pożądanego dla siebie. Wystarczy odiwedzić Demoniq. 




28 komentarzy:

  1. bardzo kobiece cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj piękna ta bielizna :)
    zazdroszczę hehe

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ;) u nas w Łodzi ich bieliznę można kupić tanio i bez kłopotów ;)
    mierzyłam kilka modeli biustonoszy, ładne są, rozmiary stosunkowo "prawdziwe", tylko większość modeli z koronki - mało praktyczne.
    dlatego wolę Gorsenię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam biustonoszy z push-upem, tylko koronkowe i tego typu, dlatego ten jest idealny :)

      Usuń
  4. wow śliczne koronki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poluję od jakiegoś czasu na taki biustonosz, piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że BUM na taki stanik po prostu się rozszalał! :D ale komplet śliczny, prawda. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Šliczności :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/03/elegancko-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna bielizna, stanik cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely lingerie. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. na zdjeciu, na modelce wyglada pieknie, inaczej tak to nie zwrocilabym na nia uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyzna, że bardzo ciężko bylo ja sfotografować, bo jest bardzo delikatna :)

      Usuń
  13. na modelce wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczności!

    www.cho-i-ne-czka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny tekst. Super to czytać

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny komplet. Na moje ostatnie urodziny dostałam bardzo podobny od mojego męża. Bielizna, którą dostałam wydaje się bardzo dobrze wykonana i jakby ekskluzywna. Mąż mówił, że nie mógł się zdecydować, w sklepie internetowym był bardzo duży wybór bielizny damskiej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)