środa, 19 marca 2014

Because I’m happy...


 Wprowadzanie jasnych kolorów do codziennych stylizacji, chyba wychodzi mi coraz lepiej i naproawdę sie staram :) Torba od Super- dodatki już po raz drugi wystepuje "publicznie", ale nie możecie mi się dziwić, takie kolorki, krój i pojemność= idealne rozwiązanie dla studentki ;) Jednak dzisiaj chwalę sie Wam Słoneczka cudeńkami na ręku. Te trzy urocze bransoletki to dzieło Madeleine Jewellery. Kamienie sa w przecudnych kolorach i do tego w 100 % prawdziwe, moje to: marmurek i jadeit :) Wchodząc na strone Madeleine Jewellery znajdziecie swoje własne połączenia, kolory i kamienie. Moje modele, również sa dostepne. Nie traćcie czasu i odwiedzajcie Super-dodatki w poszukiwaniu idealnej wiosennej torby i Madeline Jewellery, by znaleźc idealna biżuterię. Buziaki :*





 

Dress- Pull&Bear; Coat- Sheinside (kupiony od jednej z blogerek); Shoes- Elilu; Neckalace- Iloko; Watch- Gino Rossi; Bag- Super- dodatki; Scarf- Parfois; Bracelet- Madeleine Jewellery

43 komentarze:

  1. Świetny płaszcz i torebka ! Bardzo mi się podoba ta stylizacja !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten płaszczyk podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest ten płaszczyk :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu poluję na coś z pepitką , bardzo podoba mi się ten wzór ;) Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe zdjęcia i fantastyczna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz:) cudowny masz płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz;) super płaszczyk pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletki i naszyjnik fajnie dodają koloru tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki sliczny plaszczyk! Ladnie ozywilas set butami, chusta, torebka ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny płaszczyk i torebka super :))

    pozdrawiam


    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz, świetny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio bardzo upodobałam sobie pepitkę. Twój wzór jest super jak i Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuuuuudowna pepitka <3 Super wyglądasz :)))
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam i do mnie http://themyescape.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny ten płaszcz <3 i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna torebka! :)

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  17. płaszczyk masz śliczny <3
    pozdrawiamy oraz zapraszamy;*

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wyglądasz w tym płaszczu :) Stylizacja całkowicie trafia w mój gust, wszystko mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Zakochałam się w płaszczyku <3
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudna torebka :) super look!

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość wygląda świetnie. Ten szal cudnie ożywia zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz w tym płaszczyku, super stylizacja :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torba faktycznie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie:) Płaszcz zawładnął moim sercem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczny płaszczyk! i tyle uśmiechu na zdjęciach - to lubię! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. płaszczyk jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniały płaszczyk!
    pozdrawiam serdecznie:*:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny płaszczyk i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny szal :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Płaszcz masz naprawdę piękny. Bardzo pasuje do twojej osobowości:)
    A szal jest po prostu prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  33. płaszczyk jest prześliczny, torebka mnie oczarowała :)
    wyglądasz bardzo wiosennie i promiennie !

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się płaszcz :) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Łał, zakochałam się w tym płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny plaszczyk I torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. płaszcz jest genialny :) Ale i sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny płaszcz.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)