niedziela, 17 listopada 2013

#155


Kochani zakochałam się w sweterkach z moheru, różnej długości, czy nawet tych po prostu milusich. Kremowy z H&M jest moim pierwszym, ale zamierzam dokupić mu kolegę ;) Do sweterka dobrałam bransoletki od Bracelet by Ania, za które bardzo serdecznie dziękuję i zapraszam Was wszystkich do odwiedzin stronki na Facebook-u, jestem pewna, że każda z Was znajdzie tam coś dla siebie.  Moje dwie pastelowe bransoletki już stały się obowiązkowym elementem praktycznie każdego zestawu. 








Skirt- ZARA; Sweater- H&M, Coat- Reporter; Schoes- Lasocki; Bracelet- Bracelet by Ania; 
Bag- borrowed from my sister; Necklace- Super-dodatki.pl

39 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) i stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny sweterek! i plaszczyk tez mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, oj ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, fajna ta spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki masz cudowny sweterek ♥ podoba mi się zestawienie ze spódniczką ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia, piękna modelka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek rewelacyjny, zresztą podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście sweterek wygląda na bardzo milutki i ciepły! :) Czekam na stylizację z "kolegą" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny sweterek ! wygląda na milutkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna stylizacja, podoba mi się twój sweterek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej jaki Cudny sweterek i wg świetny bloog.
    Dodaje do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten sweter, aż sama zastanawiam się nad zakupem ! :D Co do stylizacji, zmieniłabym rajstopy na zwykłe czarne ale pomimo to bardzo mi się podoba :) Zapraszam do siebie w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny sweterek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny sweter sama ostatnio zastanawiałam się nad zakupem podobnego , ale w kolorze czarnym :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ;)
    Również urzekły mnie takie sweterki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja ! Sweterek i spódniczka rewelacja :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek to ja bym Ci chetnie ukradła!!!!! jejku jaki piękny puchacz!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się Twój śliczny sweterek ;)
    Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieje, że moja nowa jesienna stylizacja także Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/one-day-e-fiore.html
    ps. poklikasz mi w banery na blogu, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rajstopki! :) w dzieciństwie nosiłam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny look, oryginalne połączenie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny sweterek ! też teraz choruje na sweterki :) tylko zamieniłabym rajstopki na czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudnie ;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rzeczy ok...ale osobno. Niestety ale rajstopy tu nie pasują wybitnie, moze gdyby były gładkie... buty też odpadają, proponuje zwykle czarne szpilki.
    pozdrawiam
    madzia

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny sweterek, całość ładnie razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  26. oiekne sa te wlochate swetry <3 ja bym go schowała do srodka spodniczki

    Zapraszam do mnie na konkurs BUTY DO WYGRANIA !
    http://paulinaablog.blogspot.com/2013/11/konkurs-do-wygrania-bon-60z.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna jesteś :-)

    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  28. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też mi się marzy taki sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny, klasyczny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)