środa, 10 kwietnia 2013

New in....


Kochani dzisiaj pochwalę się moimi nowościami :) Nie jest ich jakoś oszałamiająco dużo, ale są naprawdę ciekawe i dokładnie takie jakich potrzebowałam, a nie kupione pod wpływem emocji. Co prawda mój największy hit zakupowy, pokażę Wam dopiero w przyszłym poście- torebeczkę z SH. Dzisiaj skupię się na kilku innych łupach. 
Szorty pochodzące z Romwe.com odkupiłam od blogerki Gabi z KolorowaDusza.blogspot.com, tak samo zrobiłam z parką, na którą chorowałam już nie wiem od kiedy, chyba od samego początku ich królowania na "salonach", pochodzi ze sklepu  Nowistyle.jp i kupiłam ją od blogerki AliceCross.blogspot.com.
Beanie była na mojej liście Must Have prawie przez połowę zimy i dopiero teraz zebrałam się, żeby ją zamówić (zawsze lepiej późno niż wcale). Szalik, który widzicie na zdjęciu, kosztował cale 3,49 zł, a znalazłam go na męskim dziale, także to jeden z moich ulubionych łupów. Koszulkę upolowałam na wyprzedaży w Bereshka, a legginsy pochodzą z nowej kolekcji Stradivarius-a.  
Na  koniec lista moich najważniejszych Must Have. Kilka rzeczy już upatrzyłam  natomiast co z tego kupię, a raczej uda mi się kupić, nie wydając po drodze pieniędzy na setki innych rzeczy to się okaże już niedługo.



MUST HAVE!!!




38 komentarzy:

  1. Cudowny kolorek ma ta Twoja czapucha :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia! pozdr i zapraszam do siebie do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości *.*
    U mnie niedługo też post new in :)


    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, ja niestety na razie muszę wstrzymać się z zakupami ;c :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się czarna bluzeczka, a na tak kuse spodenki chyba nigdy nie nabrałabym odwagi :P
    Polecam stronkę www.domodi.pl , myślę, że Ci się spodoba ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy cudo<3 Chyba się po nie wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej spodobaly mi sie spodenki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy !!!

    zapraszamy do nas http://liveandfashion93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. parki są świetne !

    p.s. zapraszam na konkurs gdzie do wygrania bon na 200zł na buty ( https://www.facebook.com/photo.php?fbid=353133721474742&set=a.181400455314737.39984.127589150695868&type=1&theater )

    OdpowiedzUsuń
  10. Νаdeг faѕcynująса stгona www.
    Οdnаlazłem tutаj dużą liczbę
    koгzуstnуch nοwinek, w śroԁku ρomocą јakich
    uda mі się οdsκoczyć liсznyсh kłoρotów sκlejonуch spośród tą mуślą.
    Nieсierpliwіe czekam nа рóźniеϳszу
    paragraf, ρrenumегatа tegο bloga іnternetowego οbecniе zapisana.


    My page Odzież Dla Dzieci

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym chętnie przygarneła chustke w czaszki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowe legginsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne ciuchy, legginsy najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne nowości ! beanie wymiata <3

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  15. tyle pięknych nowości! ach zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne spodenki i legginsy <3 :D

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szorty najbardziej przykuły moją uwagę! Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne ciuszki , podobaja mi sie wszystkie hehe :-)
    obserwujemy moze? flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice blog u do a really great job ! MAYBE WE FOLLOW EACH OTHER ON GFC , BLOGLOVIN AND FB .. i’ll be so glad to keep in touch with your work ..

    COME AND SEE MY NEW POST ON :
    http://www.hypnocake.blogspot.com
    = BADER LAMONT FROM CASABLANCA =

    OdpowiedzUsuń
  20. spodenki z romwe są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie swietne, ale parka fantastyczna! Ciakawe jakie stworzysz z nich zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  22. jeju narobiłaś mi ochoty na zakupy:D jutro idę coś wywęszyć:)
    dzięki za komentarz kochana!!
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne nowości zwłaszcza spodenki :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)